Få vores nyheder på mail

Apollo lancerer Apollo Mondo

Pressemeddelelse   •   Mar 23, 2015 09:23 CET

Nyt charterkoncept med fokus på det bedste af det bedste

Når kalenderen står på ferie, vil danskerne ikke nøjes. Sparegrisen slagtes, og kun det bedste er godt nok. De 4-stjernede hoteller er i høj kurs, og ferien planlægges med fokus på, at hele familien skal have en på opleveren. For at imødekomme det stigende behov for ferier med det hele og med lidt ekstra nydelse på toppen, har Apollo lanceret Apollo Mondo, som bl.a. samler Apollos bedste familiehoteller med ekstra af alt.

Det kan hurtigt blive en jungle at afsøge de forskellige muligheder, der er, når Familien Danmark sætter sig foran skærmen for at planlægge og bestille årets ferie. Hoteller er der nok af, men hvor finder man lige det hotel, som gør, at ferien spiller fra ende til anden og bliver en mindeværdig oplevelse for alle parter?

Apollo har sat sig for at gøre det nemmere at finde cremen af cremen blandt de hoteller, som rejseudbyderen tilbyder, og har derfor nu lanceret Apollo Mondo, hvor alle de hoteller, som giver det lille ekstra til ferien, er samlet.

Og fordi Apollo Mondo er opdelt i fire grene (Family Resorts, Duo, Selected og Enjoy), er der samtidig mulighed for at skræddersy ferien efter individuelle behov til hotellet.

Hoteller for connoisseurs

Apollo Mondo dækker over de hoteller, som tilbyder det lille ekstra af alt – uanset om man rejser som familie eller par.

Mondo Family Resorts tilbyder således både børneklub med Apollos nye maskotter Polly og Mino, svømmeskole samt sport og træning for hele familien. Herudover har alle Mondo-hotellerne fokus på de gode og sunde kulinariske oplevelser, mange tilbyder barista-kaffe til kaffeconnoisseurs, og Family Resorts sørger desuden for en børnevenlig buffet.

Fælles for alle Mondo-hotellerne er i øvrigt, at de har en høj kundetilfredshed.

”Vi har altid haft fokus på, at vores hoteller skulle være rigtig gode. Med Apollo Mondo går vi skridtet videre, fordi vi ved, at vores kunder er fokuserede på kvalitet og gerne vil have det lille ekstra, som de hoteller, der er samlet under Apollo Mondo-kategorien, kan tilbyde. Apollo Mondo er derfor for de af vores kunder, der ikke vil nøjes,” forklarer Glenn Bisgaard, kommunikationschef for Apollo.

Mesterlig Mondo mad og drikke

Blandt hotellerne i Apollo Mondo-konceptet er bl.a. Apollos yderst populære familiehotel Mythos Beach, og ligesom hos flere af de øvrige Mondo-hoteller tilbydes her bl.a. Mondo mad og drikke, som er udviklet i samarbejde med mesterkokken Christoffer Magnusson-Domeij, og som har fokus på sunde og velsmagende madoplevelser for hele familien.

”Vores gæster skal ikke spises af med fish’n’chips, kedelig buffetmad og dårlig kaffe. Derfor har vi indgået et samarbejde med Christoffer, som har udviklet et helt unikt madkoncept specielt til Apollo Mondo-hotellerne. Samtidig har en af verdens bedste baristaer, Johan Damgaard fra Johan & Nyström, stået for oplæring af cafépersonalet, så man rent faktisk kan nyde en ordenlig kop kaffe på ferien,” fortæller Glenn Bisgaard.

Indtil videre er seks af Apollos populære hoteller en del af Apollo Mondo-konceptet, men Apollo har planer om at indlemme endnu flere gode hoteller inden for kort tid.

Se evt. mere om Apollo Mondo her: http://www.apollorejser.dk/hoteller/forskellige-hoteller-for-enhver-smag/apollo-mondo-family-resorts

Apollo er blandt de største rejsearrangører i Danmark og har siden den 1. januar 2001 været et datterselskab til den schweiziske rejsekoncern Kuoni. Den nordiske del af koncernen hedder Kuoni Nordic, og foruden Apollo og Kuoni i Danmark, Sverige, Finland og Norge, indgår flyselskabet Novair og Falk Lauritsen, Lime Travel, Golf Plaisir og Krone Golf Tours. Kuoni Nordic har 780 medarbejdere og totalt set 1.000.000 rejsende på årsbasis til rejsemål i hele verden. Apollo tilbyder 1450 hoteller på 48 destinationer i 28 lande. 

Følg Apollo på Facebook, Google+ og YouTube.

Vedhæftede filer

PDF-dokument